Thursday 15 March 2012

TIMBALAN PRESIDEN BERTEMU PETUGAS PRU13

14 Mac 2012, Inderapura Resort Pekan, Pahang Darul Makmur Timbalan Presiden PAS Tuan Haji Muhamad bin Sabu telah memberi taklimat kepada hampir 150 petugas parti bagi menghadapi PRU13 yang dijangka tidak berapa lama lagi.

Kunjungan Tuan Haji Muhamad Sabu pada petang tersebut adalah rentetan dari program Ceramah UMUM beliau di Parlimen Pekan yang diadakan pada sebelah malam di Kg. Sungai Miang dalam kawasan Dun Peramu Jaya,Parlimen Pekan.

Walaupun Pekan merupakan kawasan Perdana Menteri, beliau sangat berkeyakinan Pakatan Rakyat mampu membuat kejutan kedua apabila Pakatan Rakyat pernah memenangi 2 kerusi DUN dan hampir mengalahkan Dato Seri Najib dengan majoriti amat tipis 241 undi.

Tuan Haji Muhamad Sabu memberi penerangan terperinci tentang isu-isu dalaman yang melanda PAS dan pada sessi akhirnya beliau menyuntik semangat Petugas Parti dengan kata-kata perangsang untuk menjatuhkan UMNO dan BN di Pahang dan Malaysia umumnya.

Pada malamnya Tuan Haji Muhammad Sabu akan berpidato dalam Ceramah UMUM di Kg Sungai Miang bersama Dato Ariff Sobri bekas ADUN UMNO Pulau Manis dan Bekas Blogger UMNO Aspan Alias..



No comments: